"Fielmann" optikas saloni garantijas saistības

I. IEVADS
1. SIA "Briļļu nams" (turpmāk tekstā - "Fielmann") garantijas saistības (turpmāk tekstā - "saistības") attiecas uz visām Fielmann optikas salonos iegādātajām koriģējošajām un saulesbrillēm.
2. Visām citām precēm, kas iegādātas Fielmann optikas salonos, tiek piemēroti iegādes brīdī spēkā esošie LV tiesību akti.
3. Garantijas periods sākas no preces nodošanas dienas pircējam.

II. TERMIŅI
4. Visām Fielmann optikas salonos iegādātajām brillēm piemēro:
a) korekcijas brilles (ieskaitot bērnu) - 3 gadu garantijas laiks;
b)  2 gadu garantijas laiks saulesbrillēm un korekcijas brillēm, kuru ražošanai tika izmantoti saulesbriļļu ietvari;
(c) korekcijas brillēm,kuru ražošanai tika iezmantoti jauni vai lietoti klienta iesniegti ietvari (vai lēcas)  - 14 dienu garantijas laiks;
d) citām precēm - kā paredzēts pašlaik spēkā esošajos Latvijas Republikas likumos un tiesību aktos;
e) Tiek piešķirts 6 nedēļu periods, kura laikā klients var griezties par diskomforta sajūtām, nēsājot brilles.

III. SAISTĪBAS
5. Garantijas periodā FIELMANN apņemas bez maksas novērst briļļu defektus, kas radušies ražotāja vai ražošanas dēļ. Defektu novēršanas termiņš ir atkarīgs no produkta komplektējošo detaļu ražotāja  piegādes nosacījumiem.
6. Briļļu defekti tiek novērsti, mainot vai atjaunojot dažādas briļļu detaļas. Ja maiņa vai atjaunošana nav iespējama, klientam tiek dota iespēja atgūt naudu saskaņā ar šādiem nosacījumiem:
a) "FIELMANN brīvprātīgi piešķir daļēju naudas kompensāciju par individuāli ražotām korekcijas brillēm, izvērtējot nolietojumu proporcionāli produktam piešķirtajam garantijas laikam;
b)  uz saulesbrillēm - kā paredzēts pašlaik spēkā esošajos Latvijas Republikas likumos un tiesību aktos.
7. Mainot briļļu detaļu vai visas brilles noteiktā garantijas periodā, jaunajai detaļai vai jaunām brillēm garantija paliek spēkā uz to pašu termiņu, kas tika noteikts pie briļļu iegādes.
8. Garantijas laikā FIELMANN apņemas, pēc iespējas, novērst briļļu defektus, kas radušies nepareizas lietošanas vai uzglabāšanas rezultātā, tas ir mehāniskas vai temperatūras maiņas iedarbības rezultātā, skrāpējumu vai citāda bojājuma gadījumā. "FIELMANN apņemas veikt darbus bez maksas, klients maksā par izmantotajām remontam detaļām, briļļu lēcām un materiāliem. Ja remonts tiek veikts neizmantojot jaunas detalas vai materiālus, tad remonts klientam ir bezmaksas.
9. Koriģējošās brilles ir medicīnas ierīce (instruments), kas ražota atbilstoši katra lietotāja individuālam pasūtījumam, tāpēc par iegādātām un nelietotām kvalitatīvām brillām, kas nepatīk, piemēram, ar krāsu, formu, utt, kompensācija nav iespējama.
 
IV. PAPILDU NOTEIKUMI GARANTIJAS PIEMĒROŠANAI
10. Pie visām Fielmann pārdotām brillēm ir pievienota briļļu lietošanas instrukcija. Briļļu defektus, kas radušies dēļ briļļu lietošanas instrukcijas pārkāpumiem, nevar būt uzskatīti par garantijas gadījumu.
11. Ja ir briļļu bojājums vai ir liels nodilums, sakarā ar nolaidību un briļļu sliktu apkopi, naudas atgriešana un bezmaksas remonts nav iespējami pat pirms garantijas termiņa beigām.
12. Kopējais briļļu dabīgais nodilums nav garantijas gadījums. Sakarā ar apkārtējās vides faktoriem, samazinājies ietvara spožums, ietvara un  lēcu skrāpējumi netiek uzskatīti par ražotāja brāķi.
13. Bezrāmju vai uz stīgas konstrukcijas brillēs vairumā gadījumu lēca ir daļa no atbalsta konstrukcijas, tādēļ ar šāda veida brillēm jābūt ļoti uzmanīgiem. Briļļu lēcu lūzums vai nosķelšanās nolaidības dēļ nav garantijas gadījums.
 
V.   GARANTIJAS  REMONTA  PIEŅEMŠANA
14. Brilles remontam tiek pieņemtas visos Fielmann optikas salonos, neatkarīgi no tā, kādā Fielmann salonā brilles tika iegādātas.
15. Iesniedzot brilles garantijas remontam, tajā pašā laikā ir nepieciešams iesniegt pirkuma čeku, briļļu pasi vai pasūtījuma kvīti. Iesniedzot brilles, ir jānorāda briļļu defekti, vēlamie remontdarbi un defektu cēloņi. Ir arī jānorāda tālruņa numurs vai cita kontaktinformācija pasūtījuma izpildei, atsaukšanai vai citiem nosacījumiem.
16. Pieņemot pasūtījumu garantijas remontam, atbildīgais Fielmann darbinieks novērtē briļļu defektus un  klienta deklarētos defektu cēloņus, aizpilda un sniedz klientam parakstīt "iesniegto remontam / ražošanai briļļu novērtēšanas aktu". Pēc apstākļu izskatīšanas darbinieks pieņem lēmumu par garantijas saistību izpildi un saskaņo ar klientu nepieciešamo remontu.

VI. GARANTIJAS REMONTA GAITA UN TERMIŅI
17. Novēršot briļļu defektu, Fielmann var izmantot jaunas vai atjaunotas briļļu detaļas un materiālus. Saskaņā ar garantiju nomainītās daļas kļūst par Fielmann īpašumu.
18. Remonts tiek veikts centrālajās darbnīcās. Ja remontam nav nepieciešams pasūtīt jaunas detaļas vai vajadzīgās detaļas ir pieejamas uz vietas, remonta periods ir 3-5 d.d.
19. Attiecībā uz briļļu defektiem, kuriem nepieciešams iegādāties jaunas briļļu detaļas, remonta laiks var atšķirties: a) Fielmana kolekcijas koriģējošo briļļu ietvariem un saulesbriļļu ietvariem remonta laiks ir līdz 4 nedēļām; (b) Zīmolu korekcijas un saulesbriļļu ietvaru  labošanai nepieciešamais laiks ir atkarīgs no laika, kad ražotājs piegādā nepieciešamās detaļas.
20. Remonta lapā uzrakstītais remonta datums ir provizorisks.

MODE, KVALITĀTE UN PAREIZA CENA

Zemakās cenas garantija

Iepērkoties "Fielmann", esiet droši, ka saņemat visizdevīgāko cenu. Ja 6 nedēļu laikā pēc briļļu iegādes kādā citā Latvijas optikas salonā tādas pašas brilles ieraudzīsiet par zemāku cenu, "Fielmann" atmaksās cenu starpību.

Bezmaksas redzes pārbaude

Profesionāli speciālisti ar mūsdienīgām redzes pārbaudes iekārtām pārbaudīs Jūsu redzi. Redzes tests "Fielmann" optikas salonos tiek veikts bez maksas.

Bezmaksas briļļu apkope

Mūsu speciālisti bez maksas notīrīs Jūsu brilles ultraskaņas vannā, salabos deformētus ietvarus, pieskrūvēs vaļīgās skrūves, nomainīs deguna balstus.